sobota, 3 października 2015

3 sprawy do was

Witam was moi kochani czytelnicy

są 3 sprawy z którymi muszę się z wami podzielić po:

1.Rozdziały chwilowo będą wstrzymane, ale nie ma co się martwić zamiast nich będą drobne wpisy z informacjami o publikacji rozdziałów, czasami też dam jakieś swoje rysunki na poprawę humoru.

2.Tydzień temu zaoferowałam wam zadanie które polega na narysowaniu wyglądu Agehy i Naomi, oczywiście dalej czekam na wasze pracę z niecierpliwością.

3.Postanowiłam pisać one-shoot na zamówienie dowolny gatunek nawet mogę wam zafundować nutkę erotyki, co prawda nie jestem zbyt dobra w pisaniu ale dam z siebie wszystko by wasze gusta  były wpełni usatysfakcjonowane

1 komentarz:

  1. # Jakieś rysunki jeszcze ich nie było widziałam tylko te 2 na początkowej notce.

    # Ja zaproponowałam swoje rysunki przeczytaj sobie dobrze? , czekam na odpowiedź ;3

    # A co do one-shoota to chce mieszankę gatunków horroru romansu fantasy i lekkiej erotyki, co do postaci to weź postacie Natsu i Lucy okey liczę na szybkiego one-shoota
    i pozdrawiam Shana ;3

    OdpowiedzUsuń